dilluns, 1 de febrer del 2010

Poema de la setmana 5/2010

Poema per al llibre de poetes blocaires Una sortida digna coordinat per Jesús Tubau
Perdut

Ja no sap interpretar
el sentit de les paraules
ni el missatge que els ocells
escriuen, amb el seu vol,
al pentagrama del cel.
Engolit per la ciutat,
analfabet dels “grafitis”,
eixordit pel soroll,
la natura se li fa estranya
i al cervell hi té ciment.
Busca una sortida digna
del seu laberint vital
i deixar de vagar sense esma
per un món que ja li és estrany.

2 comentaris:

Grocdefoc ha dit...

Benvolgut,
En primer lloc vull dir-te que m'agrada molt el teu poema.
Mentre l'anava llegint he pensat en la meva col·laboració “Dins l'hora de la tristesa”, perquè, per uns moments, m'ha semblat que tan el teu personatge com el meu, bé podrien passar per ser el mateix.
No ho sé, a mi m'ho ha semblat.
Fins una altra ocasió, M.Pilar Martínez (Grocdefoc)

Grocdefoc ha dit...

Benvolgut,
En primer lloc vull dir-te que m'agrada molt el teu poema.
Mentre l'anava llegint he pensat en la meva col·laboració “Dins l'hora de la tristesa”, perquè, per uns moments, m'ha semblat que tan el teu personatge com el meu, bé podrien passar per ser el mateix.
No ho sé, a mi m'ho ha semblat.
Fins una altra ocasió, M.Pilar Martínez (Grocdefoc)http://des-de-dalt-del-turo.bloc.cat