divendres, 27 de març del 2009

Poema de la setmana 12/2009

Del llibre Des de la intimitat
Il·lustracions de Lídia Guarch
Edicions de Gràfic Set. Sabadell
Poema per a tu

Em costa escollir les paraules
i cerco, endebades, les rimes adients
immers en el llac dels teus ulls,
perdut en l’horitzó dels teus llavis
sentint, ben a prop, l’escalf del teu cos
i l’eco incessant del teu cor que batega.
I m’esclata el pols a la mà quan et toco
i em sento vibrar quan tu m’acarones
i voldria cridar ben fort que t’estimo,
pregonar que sóc teu i tu ets meva
i el cor, joiós, retruny dintre meu
obrint camins de plaer i delectança.
I ja no m’importa tant el vers,
ni el to ni el sentit de les paraules,
per dir-te tot el que sento per tu
en tinc prou amb un bes i una mirada
i així ja no em cal escriure el poema
perquè, amor, el millor poema ets tu.